After rain comes the sun.



Solen gör väl vilken människa som helst snäppet lyckligare.
Våren är påväg nu, jag känner det i luften och ser det på alla de inåtvända människor som börjar få ett leende på läpparna. Jag hör det på alla fåglar som kvittrar högre än någonsin och märker det genom synen av asfalt. Det positiva med att verkligen avsky vintern som jag gör är att man varje år får en nystart då våren och sommaren tar vid, då får man helt plötsligt tilbaka lite utav den livsglädje man förlorat under den deprimerande vintern. Jag vet att jag aldrig kommer att sluta beundras av de vackra blommorna som växer till liv under våren, inte heller av hur stor påverkan ljuset har på oss människor, hur mycket gladare vi blir. Nej, utan tvekan, jag älskar våren och sommaren och uppskattar deras ankomst något otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0