Du finns i mina tankar mest hela tiden.

Varför kan jag inte sluta tänka på dig? Har filmen på datorn nu. Den vi började se men aldrig hann se klart för att vi hellre ville se varandra i ögonen, viska vackra ord. När jag sätter på den kommer det att vara oundvikligt att tänka på dig. Jag vet att jag kommer se dig le då scenerna du log åt spelas. Jag vet att jag kommer påminnas om exakt när du kysste min kind, exakt när du tog min hand, jag vet att jag kommer att påminnas. Filmen är inte romantisk, den är inte spännande, den är simpel, det är en tecknad film, någonting som får mig att tänka på dig. Tecknat är inte verkligt, det var kanske inte vi heller på ett sätt. Känslorna var äkta men var vi det? Nu ska jag se den. Jag vet inte varför egentligen, jag vet ju hur mycket jag kommer att tänka på dig. Jag vet ju hur mycket jag kommer att lida av det, hur mycket jag kommer sakna. Ändå gör jag det, kanske bara för att få känna någon slags närhet till dig. Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0